Lenka, Ezík a Malina přijeli na návštěvu

Vše bylo naplánované, Lenka měla přijet již v pátek večer. Jenže vše se na poslední chvíli mění a na pátek odpoledne nám nevyšel volný čas, takže Léňa přijíždí se smečkou až v sobotu ráno. Pospávající ulice je v 9 hodin probuzena štěkotem 5-ti faraonů. Hned se jede na nákup, děkujeme Lence za dárečky jak pro ušáky tak pro nás! Po nákupech přichází na řadu lítačka na zahradě. Ezík je náš "Romeo" a dvoří se holkám, zatímco je Bahča zavřen doma (kluci se nemají rádi). Malina žárlí na Ezara, Gebča nechápe Ezíkovo dvoření a Asalka je opět nepřístupná, takže je to taková srandovní smečka. Nakonec se ale všichni srovnávají a lítačka může začít. Gebča už se taky otrkala a lítají s Ezíkem jak magoři.

Je čas nachystat batůžek a půjde se na výlet. Venku se nějak zatahuje a tak raději bereme pláštěnky sobě i psům. Z naší smečky jede jen Gebča. Parkujeme ve Žďáře a přes hráz Pilské nádrže zahajujeme výlet na jezero Vápenice. Po chvilce začíná lehce pršet, takže přichází na řadu pláštěnky. To jsme ještě netušili, že je až do odpoledne nesundáme. Přicházíme na lesní cestu, kde nás předbíhají dva jezdci na koních. Ušáci koukají na koně a zvědavě si je prohlíží, naštěstí ani neštěknou. První zastávka je u studánky, kde se Malinka občerstvuje. Na rozcestí scházíme z lesní cesty na asfaltku, kterou zde vybudovali za pomocí dotací z EU. Škoda, že neponechali krásné lesní cestičky. Blížíme se k jezeru a zde je nová informační cedule s povídkou jak jezero vzniklo, samozřejmě krom povídky je zde popis vzniku a historie jezera. Cíl je dosažen a vracíme se pokračujícím okruhem zpět do Žďáru. Cestou míjíme sochu "Mamlase" s krásným výhledem na Žďár, hlavně na Zelenou horu a zámek. Celou cestu nám jemně pršelo, no aspoň nebylo nesnesitelné vedro. Výlet končíme pozdním obědem na Táferně, Ezar a Malina čekali v autě, Gebča byla s námi a spinkala u stolu. Poté jsme chtěli pokračovat ještě na prohlídku zámecké zahrady, která se poprvé otevírala i veřejnosti, ale všude kolem se zatáhlo a začal pořádnej slejvák, tak jsme jeli domů.

Navečer se počasí umoudřilo, takže se šlo grilovat. Léna se ujala čištění grilu, maminka přípravy všeho potřebného, já samotného grilování. Musím se pochválit, masíčko bylo výborné Večer jsme ještě poseděli doma, ale už byl čas jít rozložit gauč, který se stal pro dnešní noc mojí postýlkou, protože tu svoji jsem půjčila Lence. Samozřejmě naši ušáci byli tak zvědaví, že nakonec se mnou spali všichni tři a číča Moura taky. Takže jsem se opět "nádherně" vyspala.
V neděli nás čekal coursing v Podmitově - jeho průběh je popsán v
samostatném článku. Po coursingu jsme se vrátili domů, chvíli jsme si odpočinuli a Léňa se vypravila na cestu domů. Byl to krásný víkend, děkujeme Lence za návštěvu! Bahir měl ještě pár dní co dělat, aby vše po Ezíkovi řádně přeznačkoval